14 stycznia 2014

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr

Pogoda za oknem taka piękna, że aż chce się śpiewać tekst piosenki "Wiosna", którą wykonują Skaldowie, a który jest tytułem tego posta. Ale zaraz, zaraz, przecież mamy środek zimy. Coś się chyba poprzestawiało, ale ja nie protestuję. Może być już wiosna. Wczoraj udało mi się uchwycić na zdjęciach ładne widoki. Nic szczególnego nie przedstawiają, ale można na chwilę zawiesić na nich oko :)

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr - Paszkówka
© Mirek W. / 13 styczeń 2014, Paszkówka

Zdjęcie poniżej wygląda prawie jak jedna z tapet w windowsie. Wiem! "Prawie" robi wielką różnicę :) Byłem zaskoczony krajobrazami jakie się przede mną rozciągały.

Czasem nie trzeba daleko szukać żeby znaleźć fajne widoki, tylko trzeba być we właściwym miejscu o właściwej porze.

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr - Przytkowice
© Mirek W. / 13 styczeń 2014, Przytkowice

Niedaleko pałacyku w Paszkówce wygrzewały się na słońcu jakieś zwierzaczki :)

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr - Paszkówka
© Mirek W. / 13 styczeń 2014, Paszkówka

Gdzieś w Przytkowicach rośnie sobie takie skupisko brzózek.

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr - Przytkowice
© Mirek W. / 13 styczeń 2014, Przytkowice

Na koniec bazie (kotki), które już zaczęły się rozwijać. Jestem w szoku, bo jeszcze nie pamiętam takiej zimy, żeby było tak ciepło. Mam tylko nadzieję, że jak się zaczną opady śniegu, to nie skończą się w maju :)

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr - Paszkówka, bazie, kotki
© Mirek W. / 13 styczeń 2014, Paszkówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie reklamować stron w komentarzu.