20 stycznia 2014

To jest Twoje życie, rób to co kochasz i rób to często

Tytuł tego posta jest tłumaczeniem pierwszego zdania manifestu firmy Holstee, która promuje świadome życie, w którym powinno się robić to co się kocha. Zdecydowałem się umieścić na swoim blogu tłumaczenie całego manifestu i film, który firma Holstee umieściła w internecie, bo utożsamiam się z nim całkowicie. Dodatkowym elementem, który do mnie przemówił z tego filmu był fakt wykorzystania w nim rowerów, a sam czuję się wolny wybierając rower, jako środek transportu.

To jest Twoje życie, rób to co kochasz i rób to często - Kelly's Mystery
© Mirek W.

Życie jest krótkie. Kochajmy życie i róbmy to co kochamy. Po obejrzeniu tego filmu, aż miałem ochotę wyjść pojeździć na rowerze, ale za oknem szaro, ponuro i mokro, więc mogę oddawać się mojej drugiej pasji czyli blogowaniu :) W głowie mam słowa, które przeczytałem na stronie fanklubu Mariusza Mroza na facebooku:

"Wygrywają Ci, którzy nie rezygnują, pomimo napotkanych przeszkód."

Wiem że mimo przeciwności losu na jakie napotykam, nie poddam się tak łatwo. Mimo że robię w życiu rzeczy, które dla wielu są niezrozumiałe. Niektórzy (nie będę pokazywał palcem) nie mogą pojąć, jak można w dzisiejszych czasach nie posiadać samochodu i jeździć na rowerze. Ja wiem, że rower będzie mi towarzyszył zawsze, nawet gdybym się zdecydował zrobić prawo jazdy i kupił samochód. Gdzieś kiedyś przeczytałem takie hasło, które bardzo mi się spodobało:

"Brak roweru powoduje raka i choroby serca"


To jest Twoje życie, rób to co kochasz i rób to często - brak roweru powoduje raka
© Mirek W.


Pisząc tego posta z głośników dobiega do mnie dźwięk pięknej piosenki, którą śpiewa James Arthur pod tytułem "Impossible". Wszystko stanie się możliwe, jeśli bardzo będziemy chcieli to osiągnąć. Może tekst piosenki oryginalnie wykonywanej przez Shontelle, nie mówi dokładnie o tym, ale ma w sobie jakieś pozytywne wibracje :) Jeśli chcesz poznać mój gust muzyczny zapraszam na mojego bloga muzycznego, na którym umieszczam to, co mi w duszy gra.

Tłumaczenie manifestu firmy Holstee:

To jest Twoje życie, rób to co kochasz i rób to często.
Jeśli czegoś nie lubisz, wymień to.
Jeśli nie lubisz swojej pracy, zrezygnuj z niej.
Jeśli nie masz wystarczająco dużo czasu,
przestań oglądać telewizję.
Jeśli szukasz miłości swojego życia - przestań!
Będzie na Ciebie czekała,
gdy zaczniesz robić rzeczy, które kochasz.
Przestań ciągle badać szczegółowo, życie jest proste.
Wszystkie uczucia są piękne.
Kiedy jesz, doceniaj każdy ostatni kęs.
Otwórz swój umysł, ramiona i serce, na nowe rzeczy i ludzi,
jesteśmy jednością pomimo naszych różnic.
Zapytaj najbliższej osoby którą widzisz, jaka jest jej pasja,
i podziel się z nią swoim inspirującym marzeniem.
Podróżuj często; Gubienie się pomoże Ci odnaleźć samego siebie.
Niektóre szanse zdarzają się tylko raz, chwyć je.
W życiu chodzi o ludzi, których poznajesz,
i o rzeczy, które z nimi tworzysz,
więc wyjdź i zacznij tworzyć.
Życie jest krótkie.
Żyj swoimi marzeniami i dziel się swoją pasją.

Na moim drugim blogu pokusiłem się o przerobienie tego manifestu do formy rymowanej :) Czy mi się udało, oceńcie sami.

Gdy widzę dwa kółka od razu mam banana na twarzy :) Dla mnie bardzo motywujący film. Wiosno przybywaj !! Zawołałem, a tu zima nadeszła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie reklamować stron w komentarzu.