19 września 2014

Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje

17 maja tego roku zostały otwarte Błonia Skawińskie, będące częścią parku miejskiego w Skawinie. Dowiedziałem się o tym od znajomego, który powiedział mi, że zamontowano tam kilka różnych przyrządów do ćwiczeń na świeżym powietrzu. Dookoła biegnie ścieżka asfaltowa o długości około 800 metrów wzdłuż której znajdują się ławki, specjalne miejsce do organizowania ognisk i wyżej wspomniane urządzenia do ćwiczeń, które zostały zamontowane przez firmę Erfit i nazwane "Fitness pod chmurką".

Ja tam byłem, wodę mineralną piłem i co widziałem obfotografowałem :)


Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje
© Mirek W. / Wjazd na ścieżkę rekreacyjną na Błoniach Skawińskich



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - miejsce do organizowania ognisk
© Mirek W. / Miejsce do organizowania ognisk



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje
© Mirek W.



Orbitrek ma za zadanie zwiększyć wydolność serca i płuc, poprawić koordynację ruchową i aktywować ruch bioder, barków i ramion.



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - orbitrek
© Mirek W. / Orbitrek



Prasa Nożna ma za zadanie wzmocnić mięśnie nóg.



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - prasa nożna
© Mirek W. / Prasa nożna



Biegacz ma za zadanie zwiększyć wydolność serca i płuc, poprawić koordynację ruchową i wzmocnić mięśnie nóg.



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - biegacz
© Mirek W. / Biegacz



Odwodziciel ma za zadanie wzmocnić mięśnie klatki piersiowej, barków oraz ramion.



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - odwodziciel
© Mirek W. / Odwodziciel



Wioślarz ma za zadanie wzmocnić mięśnie pleców, ramion i nóg.



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - wioślarz
© Mirek W. / Wioślarz



Wyciąg górny ma za zadanie wzmocnić górne partie mięśni pleców, ramion i barków.



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - wyciąg górny
© Mirek W. / Wyciąg górny



Fitness pod chmurką na Błoniach Skawińskich, czyli nie samym rowerem rowerzysta żyje - ćwiczenia na górnym wyciągu
© Mirek W. / Moje ulubione ćwiczenie na wyciągu górnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie reklamować stron w komentarzu.